Chat geschiedenis is verdwenen

Wanneer je niet alleen je eigen persoonlijke nummer hebt, maar ook een andere 'lijn'  (ook wel callcenter, groep, nummer of aansluiting) kunt kiezen, kan het voorkomen dat de chatgeschiedenis niet direct zichtbaar is.

 

Je chatscherm is leeg

Xelion-chatgeschiedenis verdwenen 01

 

  1. Bekijk met welke lijn je actief bent. Dit kun je zien aan de oranje button onder de zoekbalk, in onderstaande voorbeeld is de actieve lijn: Web Overflow

    Xelion chatgeschiedenis verdwenen 1b
     
  2. Een andere manier om dit te zien is in de chat zelf, rechtsboven, in onderstaande voorbeeld zie je dat Web Overflow actief is

    Xelion chatgeschiedenis verdwenen 1a
     
  3. Klik op het uitklapmenu om je persoonlijke lijn te kiezen

    Xelion chat geschiedenis is verdwenen 02

    3. Je chatgeschiedenis is weer zichtbaar

    Xelion chat geschiedenis is weer terug

 

4 weken geleden bijgewerkt
Was dit artikel nuttig?

Je kan deze pagina eenvoudig delen via: