Nieuwe en bestaande omgevingen
Wij kunnen helpen met het invullen van alle systeembeheer behoeften. Wij adviseren in het voorstadium over de vraag 'cloud of niet'? Als je besluit systemen niet in de cloud onder te brengen geven we advies over hoe een nieuwe omgeving opgebouwd moet worden, of een bestaande omgeving opgewaardeerd en verbeterd kan worden om (weer) goed te voldoen aan de nieuwe wensen. Dit kan zelfs zonder hoge investeringen!
In plaats van hardware direct aan te schaffen bieden wij in samenwerking met Grenke Finance N.V. ook de mogelijkheid om hardware te leasen op basis van operational lease. Zo zijn er zeer lage of zelfs geen eenmalige kosten en kan toch de nieuwe oplossing in gebruik genomen worden.
Alle omgevingen en systemen
Wij beheren alle soorten omgevingen en alle typen machines en besturingssystemen, of het nu gaat om Microsoft, Linux of Apple, servers of werkstations. Zoveel mogelijk beheerwerkzaamheden vinden plaats vanaf afstand, maar wij spreken ook geregeld af om een van onze specialisten een dag per week of per maand bij je op locatie in te zetten. Hier kan hij heel direct beheerswerkzaamheden uitvoeren op servers, maar ook op de werkplekken van eindgebruikers.
Altijd snel op locatie vanuit Zwolle, Amsterdam of Emmen
Systeembeheer kan tegenwoordig gelukkig vaak vanaf afstand worden uitgevoerd. De systeembeheerder hoeft niet meer iedere week of maand langs te komen. Dat hoeft niet, maar toch doen wij dit nog wel indien noodzakelijk of gewenst. Vanuit onze vestigingen in Zwolle, Amsterdam of Emmen staan wij als systeembeheerder voor je klaar om snel te handelen in geval van problemen, maar ook routinebezoeken om medewerkers te ondersteunen, routine werkzaamheden uit te voeren en eventuele andere zaken die belangrijk zijn.
Het is heel makkelijk dat systeembeheer niet langer altijd vanaf locatie hoeft, en dat wij werkzaamheden uit kunnen voeren zonder dat je daar iets van merkt. Wij begrijpen echter ook dat het soms juist heel prettig is als de systeembeheerder wel langs komt, met regelmaat of alleen als dat écht nodig is, wij helpen graag op de best passende manier.
Een passende SLA
Afhankelijk van de gekozen SLA (Service Level Agreement) kunnen klanten 24/7 op onze hulp kunt rekenen. Er kan gekozen worden voor:
- SLA B (Best Effort)
- SLA N (Next Business Day)
- SLA A (Always)
Afhankelijk van het afgesproken serviceniveau krijgt je een speciaal storingsnummer zodat je op de afgesproken tijden onze specialisten kunt bereiken. Naast de beheerswerkzaamheden houden wij vanzelfsprekend klanten ook op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen omtrent de ICT omgeving. Een voorbeeld is dat je tijdig op de hoogte wordt gesteld en advies krijgt indien er bijvoorbeeld hardware kapot dreigt te gaan en hier actie op moet worden ondernomen.