Gesprek doorverbinden

Wanneer de beller naar een bepaalde medewerker of afdeling vraagt kunt je hem doorverbinden. Hierdoor kun je sneller de juiste hulp bieden en de wachttijd van de beller verkorten.
 

Verbind een gesprek door

  1. Een actieve oproep doorverbinden kan door te kikken op de knop  Doorverbinden].

    Xelion_doorverbinden 1

  2. Een pop-up opent waarin je een naam of nummer kunt zoeken of kiezen.

    Xelion Doorverbinden 2
     
  3. Selecteer het contact waar je naar wilt doorverbinden.
     
    Let op! Je zet nu de beller van het actieve gesprek in de wacht.
    Doorverbinden 4
     
  4. Als de oproep is aangenomen, kun je aangeven dat je het originele gesprek wilt doorverbinden
  5. Druk nogmaals op de knop [Doorverbinden] van het originele gesprek
  6. Selecteer het gesprek waarnaar je het originele gesprek wilt doorverbinden en druk op de knop [Hang op]
  7. Het gesprek is nu doorverbonden
3 dagen geleden bijgewerkt
Was dit artikel nuttig?

Je kan deze pagina eenvoudig delen via: