Telefonie via VoIP

VoIP staat voor Voice over IP. Wat simpelweg betekent dat je belt via je internetverbinding.

Onmisbaar voor een professionele organisatie. Je hebt geen dure telefooncentrale meer nodig en betaalt naar gebruik. Met VoIP heb je beschikking over enorm veel functionaliteiten. Denk aan wachtrijen, monitoring software, keuzemenu's, vast-mobiel integratie, wachtmuziek, nachtschakeling en nog veel meer.

Broadsoft is de basis

Onze VoIP oplossing is gebaseerd op het Broadsoft platform. Broadsoft levert cloud-software waarmee bedrijven verschillende communicatiediensten kunnen aanbieden, zoals bellen (VoIP). Het stelt gebruikers daarnaast in staat om samen te werken door het delen van bestanden en het verdelen van taken.

Dit platform wordt ook gebruikt door veel bekende (grote) telecom bedrijven en geldt als ‘state of the art’ in de branche. De uitstekende kwaliteit, schaalbaarheid en brede inzetbaarheid maken Broadsoft tot de beste keuze voor iedere ondernemer.

Of je 2 of 200 toestellen wilt aansluiten, gebruik wilt maken van voicemail, personal mobility of wachtrijen, het kan allemaal! Uiteraard ben je niet gebonden aan één locatie. Je centrale is wereldwijd beschikbaar en onderling bellen is altijd gratis. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding en een VoIP toestel.

 

Flexibiliteit en volledig afgestemd op jouw wensen

Wij hebben overzichtelijke VoIP pakketten die de meest gevraagde functionaliteit voor jou als ondernemer bieden. We gaan echter graag met je in gesprek over maatwerk om zo het maximale uit je telecomoplossing te halen. Hiertoe werken wij met kleine, losstaande licenties zodat je precies de telefonie dienstverlening kunt samenstellen die voor jou geschikt is. Je betaalt niet teveel, en hebt precies de flexibiliteit die je wenst.

Je betaalt een vast bedrag per maand per medewerker, en onze telecomoplossingen zijn daarnaast gemakkelijk op- en af te schalen. Zeker als je onbeperkt bellen gebruikt heb je ook nog eens volledig voorspelbare kosten. Nieuwe licenties zijn in veel gevallen dezelfde werkdag nog te gebruiken en licenties zijn maandelijks opzegbaar.

Alle functionaliteit die je wilt is dus heel snel geïmplementeerd of afgebouwd, en een nieuwe medewerker is dan ook bijna direct bereikbaar!

Klanten vertellen

Klanten vertellen

Onze telefoons werken gewoon altijd!

Door de veelzijdige geschiedenis van de Ysbreeker zijn wij geïnspireerd tot een eigenwijze aanpak. We laten ons niet in een hokje stoppen. We zijn tegelijkertijd koffie- en theehuis, lunchroom, kroeg, loungeplek, spelletjescafe én restaurant.

Ook Infracom is eigenwijs, daarom passen we zo goed bij elkaar.

Infracom denkt met ons mee

Infracom is een bedrijf dat mee denkt met de klant. Onze vestigingen in Kampen en Meppel maken naar volle tevredenheid gebruik van internet en telefonie van Infracom. Infracom dient daarnaast als back-up voor de interne ICT afdeling en helpt in geval van vragen of problemen altijd snel en goed!

Overtuigd? Neem contact met ons op

Bel Bram van Loghem op 088 200 9000