Werkplek
beheer en ondersteuning

Ongeacht hoe goed de ICT omgeving en apparatuur is, medewerkers zullen op hun werkplek regelmatig tegen (kleine) ICT ongemakken aanlopen.

Het is dan prettig als je iemand kunt bellen of e-mailen die over voldoende kennis en ervaring beschikt om snel de vraag te kunnen beantwoorden of het probleem te kunnen verhelpen. In zo'n geval staan onze specialisten voor je klaar!

Onze supportdesk in Emmen, Zwolle en Amsterdam is volledig ingericht om ICT vragen te kunnen beantwoorden. En mochten we het probleem niet op afstand kunnen oplossen dan komen we natuurlijk graag langs!

 

Wij helpen graag! Ook op afstand!

Als onze hulp nodig is, is het wel zo makkelijk als we even met je meekijken toch? Gelukkig is dat altijd mogelijk!

Als je belt met onze support specialisten zullen zij vaak vragen of ze even mee mogen kijken om de vraag zo snel mogelijk op te lossen. De medewerker zal dan vragen of je onze support tool kan downloaden, dan kan via onze speciale support pagina of via www.support.nl 
 

Proactief beheer

Ook voor werkplekken en gebruikersapparatuur geldt dat deze na een bepaalde levensduur aan vervanging toe is. Als wij de apparaten in kwestie beheren houden wij altijd deze levensduur in de gaten en zodra wij de eerste tekenen signaleren van het eind van de levensduur geven wij dit aan. Samen zoeken wij naar een goede oplossing om de apparatuur te upgraden, of misschien geheel te vervangen.

Wij leveren alle hardware en software en installeren deze vanzelfsprekend. Ook reparaties aan hardware kunnen wij voor uitvoeren. Iedere situatie is anders, maar door jarenlange ervaring en zeer diepgaande inhoudelijke kennis kunnen onze specialisten ongeacht de situatie je altijd voorzien van het juiste advies!