Telefoonnaam wijzigen

Het kan handig zijn om telefoons een naam te geven die past bij de gebruiker. In deze handleiding leggen we uit hoe je dat kunt doen in OneBase.
 

  1. Login op OneBase en kies bovenin het scherm voor de tab 'Mijn bedrijf'

    Onebase agent toevoegen aan callcenter 01

     
  2. Kies in de linkerbalk voor 'Telefooncentrale', gevolgd door 'Gebruikersbeheer'

    Onebase - agent toevoegen aan callcenter 02

    Telefoonnaam wijzigen - gebruikersbeheer 01
     
  3. Zoek de gebruiker

    Telefoonnaam wijzigen - zoek gebruiker 02
     
  4. Bewerk de geselecteerde gebruiker door op de 3 puntjes te klikken 'Gebruiker bewerken'

    Telefoonnaam wijzigen - gebruiker selecteren
     
  5. Kies voor 'Gebruikersprofiel' in het menu links

    Telefoonnaam wijzigen - gebruikersprofiel01
     
  6. Wijzig de gegevens naar wens en klik onderin op de button 'Gebruiker opslaan'
  7. Optioneel: Om de wijzigingen direct te kunnen zien, dient het toestel even herstart te worden, dit zal ook periodiek buiten kantoortijden gebeuren.

3 maanden geleden bijgewerkt

Was dit artikel nuttig?

Je kan deze pagina eenvoudig delen via: