VoIP telefonie voor Café Restaurant

Infracom is al 4 jaar ICT-leverancier op het gebied van Internet, telefonie en website voor Café Restaurant De Ysbreeker. Ze hebben hierdoor één aanspreekpunt voor alle ICT diensten.

Er is meer zekerheid ontstaan, zowel met betrekking tot de vaste kosten als zekerheid bij het oplossen van eventuele problemen door de supportafdeling.

VoIP telefonie voor Café Restaurant

Infracom is al 4 jaar onze ICT-leverancier op het gebied van Internet, telefonie en de website.

We hadden VoIP bij een andere leverancier, maar dat liep allemaal niet zo vlot. Er waren diverse redenen waarom wij niet tevreden waren met onze vorige telefonie partner. Zoals bijvoorbeeld facturen die we niet konden plaatsen, hoge rekeningen, vaak storing en lage reactiesnelheid van de supportafdeling. Onze systeembeheerder raadde ons aan om met Infracom ICT contact op te nemen.

 

Telefonie in een pand van 1702 

Infracom kwam bij ons langs om te inventariseren hoeveel telefoons wij gebruiken en wat onze telefonie behoeften waren.
Ons restaurant bevindt zich in een grachtenpand aan de Amstel in Amsterdam dat stamt uit 1885, dat was nog vóór dat Alexander Graham Bell in 1876 als eerste patent op de telefoon aan vroeg.

Telefoon met keuzemenu
We hadden bijvoorbeeld als wens dat er een keuzemenu zou komen om onze klanten sneller te woord te kunnen staan. Door de beller te laten kiezen voor bijvoorbeeld, reservering of restaurant, komt hij bij de juiste medewerker van De Ysbreeker terecht en is hij sneller geholpen.

 

Van ISDN naar VoIP

De telefonie is zo goed geregeld dat we besloten hebben om ook de telefonie van ons tweede bedrijf, Café De Hesp, door Infracom te laten verzorgen. We hadden daar nog een traditionele ISDN centrale. Deze heeft Infracom verwijderd, we hebben nieuwe toestellen gekregen en we kunnen nu ook onderling gratis bellen.

 

Meer zekerheid gekregen door Infracom

Door Infracom is er meer zekerheid ontstaan, zowel met betrekking tot de vaste kosten als zekerheid bij het oplossen van eventuele problemen door de supportafdeling. Wanneer je met de supportafdeling contact op neemt, weet je zeker dat je vriendelijk te woord wordt gestaan en snel wordt geholpen.

 

Fall back internetverbinding

Voor de telefonie is ook een internetverbinding nodig, deze is ook door Infracom geleverd. 
Tevens hebben zij voor ons een fall back ingesteld. Dat wil zeggen dat de ene internet verbinding het overneemt, wanneer een andere internetverbinding niet meer werkt. Hierdoor is de Ysbreker altijd bereikbaar voor onze klanten.

 

Websiteontwikkeling Café de Hesp

Omdat we erg tevreden zijn over de dienstverlening, hebben we ervoor gekozen om de nieuwe website van Café de Hesp door Infracom te laten maken. Door het gebruikersvriendelijke beheerssysteem kunnen we nu heel gemakkelijk onze website up-to-date houden.

We hebben 1 aanspreekpunt voor zowel de website, de telefonie en de internetverbinding. Dit geeft ons veel gemak en we hebben geen gedoe meer met onze telefonie.

Pagina delen:

Overtuigd? Neem contact met ons op

Bel Bram van Loghem op 088 200 9000