Online marketing

Met alleen een technisch goede website of webshop ben je er natuurlijk nog niet. Onze web specialisten helpen je graag met alles wat daarna komt om ervoor te zorgen dat je online succesvol bent en blijft!

Je website écht goed vindbaar bij je doelgroep

Het succes van je nieuwe website of webshop wordt voor een groot deel bepaald door de vindbaarheid. Daarom is SEO (Search Engine Optimization) een belangrijk onderdeel van je online marketing. Je doelgroep is via zoekmachines doelgericht op zoek naar informatie over producten en diensten waar zij in geïnteresseerd zijn. Het is dus belangrijk dat je bedrijf met de juiste zoekwoorden vindbaar is in de populairste zoekmachines zoals Google en Bing. Met een goede online marketing strategie kun je hier snel stappen in zetten.

 

Social Media als onderdeel van een online marketing strategie

LinkedIn, Twitter, Facebook… ook zakelijk kun je niet meer zonder Social Media. Het is niet alleen leuk, het kan ook veel resultaat opleveren! De inzet van Social Media zorgt ervoor dat je producten en diensten (en vergeet niet je zelf) ineens veel meer aandacht krijgen.

 

Inrichten van Social Media pagina's

Wil je graag gebruik maken van LinkedIn, Twitter of Facebook voor het versterken van je online marketing strategie, maar heb je niet de tijd en de kennis om deze zelf in te richten? Laat dit dan aan onze specialisten over! Wij helpen je graag bij inrichten van LinkedIn, Twitter, Facebook en andere Social Media pagina's, zodat je professioneel voor de dag komt. Daarnaast adviseren wij met betrekking tot het gebruik van Social Media zodat het gebruik goed past binnen je online marketing strategie. 

 

Google AdWords: SEA inzetten voor je online marketing

Je kunt in het kader van je online marketing strategie ook adverteren bij zoekmachines. Dit noemt men Search Engine Advertising (SEA). Zo is Google AdWords de dienst om te adverteren bij zoekmachine Google. Getoonde advertenties zijn gebaseerd op zoekwoorden waar je op gevonden wilt worden. Als er op één van deze zoekwoorden wordt gezocht, wordt de advertentie naast of boven de organische zoekresultaten weergegeven.

 

Onderschat de kracht van e-mailmarketing niet!

E-mailmarketing maakt het mogelijk één op één te communiceren met je doelgroep. E-mailmarketing is persoonlijk, doelgericht, levert een relatief hoge respons op en is mede daarom een belangrijke online marketing tool. Let wel; e-mail marketing is meer dan het verzenden van nieuwsbrieven naar klanten en prospects! Met het inzetten van e-mailmarketing komt en blijft je bedrijf of organisatie onder de aandacht van je doelgroep. E-mailmarketing is goedkoop, persoonlijk en meetbaar. Daarnaast geeft het inzicht in de interesses en behoeftes van je ontvangers en dat vormt weer een goede basis voor een continue dialoog met je doelgroep. Geef e-mailmarketing dus een prominente plek binnen je online marketing strategie.