Goed nieuws voor onze klanten!

06 februari 2024

We introduceren met trots onze nieuwe online helpdesk, speciaal ontworpen om jullie ervaring met Infracom nóg beter te maken. Na een testfase met enkele klanten, zijn we blij om te melden dat de reacties erg positief waren. Niet alleen werden de gebruiks­vriendelijkheid en toegankelijkheid gewaardeerd, maar we ontvingen ook waardevolle suggesties voor nieuwe helpdesk artikelen.

Goed nieuws voor onze klanten!

Wat biedt onze online helpdesk?

Onze online helpdesk staat vol nuttige artikelen die antwoorden bieden op de meest gestelde vragen over onze diensten. We ondervinden dat klanten vaak soortgelijke vragen hebben, en deze helpdesk is ontwikkeld om onze klanten snel en efficiënt van de benodigde informatie te voorzien.

 

Wat maakt onze online helpdesk bijzonder?

Allereerst geeft het onze klanten de flexibiliteit om op elk gewenst moment toegang te krijgen tot antwoorden, zelfs buiten kantoortijden. Geen wachttijden meer tot onze kantoren opengaan. Daarnaast helpt het ons onze supportafdeling te ontlasten, zodat zij zich kunnen concentreren op dringende kwesties die extra aandacht vereisen.

 

Benieuwd hoe het werkt?

Neem snel een kijkje op onze online helpdesk. We hopen dat je de voordelen ervan zult ontdekken en dat dit de interactie met Infracom nog efficiënter en prettiger maakt.

 

Staan jouw antwoorden er niet tussen?

Onze online helpdesk groeit actief dankzij jullie feedback en inbreng. Als er onderwerpen zijn waar je meer over wilt weten, laat het ons vooral weten! We zijn toegewijd aan het uitbreiden van onze artikelen om ervoor te zorgen dat jullie alle benodigde informatie binnen handbereik hebben.

Pagina delen:

Overtuigd? Neem contact met ons op

Bel Sonja van Breen op 088 200 9030