Ook Infracom gaat Lean

24 mei 2022

Met de methode Lean gaan wij onze eigen processen verbeteren, zodat we nog beter kunnen inspelen op de vraag van onze klanten. Ook wij willen slimmer gaan werken en meer kwaliteit creëren.

Lean betekent letterlijk “slank”. Processen “slanker” maken, hiermee gaan we zorgen dat er geen onnodig tijd wordt besteed aan verspillingen, zaken die de klant niks opleveren.

Ook Infracom gaat Lean

Processen stroomlijnen met de klant centraal

Met de methode Lean gaan we de processen binnen Infracom verbeteren; “slanker” maken en daardoor geen tijd meer besteden aan verspillingen. We houden hierbij goed in de gaten wat de waarde en verwachtingen van onze klant is.

 

Waarde en verspillingen

Door ons bedrijfsproces in kaart te brengen kunnen we onderzoeken in welke stap waarde wordt gecreëerd voor klanten en welke stap niks oplevert. De niet-waarde toevoegende activiteiten (verspillingen) in het proces zijn bijvoorbeeld het onnodig e-mailen, lange wachttijden, defecten of geen gebruik maken van de capaciteiten van een collega.

 

Streven naar perfectie

We willen continue leren en blijven verbeteren. Ons doel is een verbetercultuur te bereiken door steeds kleine stapjes te maken die ons werk continue verbeteren.

Alles om meer tijd te creëren om onze klanten beter te kunnen bedienen nu en in de toekomst.

Pagina delen:

Overtuigd? Neem contact met ons op

Bel Lucas Beijers op 088 200 9030