Banner portfolio
Internet
Terug naar: Internet

Levering glasvezel

Wat gebeurt er nadat u uw fiberaansluiting heeft besteld?

De levering van uw zakelijke glasvezelaansluiting gebeurt in goed overleg, dit houdt in dat de volgende stappen worden ondernomen:
1. wij vragen de verbinding aan bij de betreffende leverancier (KPN / Eurofiber)
2. er wordt een onderaannemer aangestuurd voor een site survey, tijdens dit bezoek bij u op locatie wordt bepaald waar de glasvezelkabel het pand binnen kan/moet komen en hoe deze vervolgens wordt afgemonteerd.
3. de aannemer zal na enkele weken (afhankelijk van planning en situatie ter plaatse) de werkzaamheden uitvoeren, de glaskabel wordt het pand binnen gebracht
4. de glaskabel wordt afgemonteerd op de bijgeleverde switch en de verbinding wordt gelast
5. na technisch akkoord zet Infracom het signaal op de lijn en kunt u gebruik maken van uw aansluiting

Bovenstaande heeft een gemiddelde doorlooptijd van 12 tot 16 weken, uiteraard houden wij u tijdens het proces op de hoogte van de voortgang en worden afspraken bij u op locatie in goed overleg gepland.
   

Contactgegevens

Hoofdvestiging Zwolle
Blaloweg 20
8041 AH Zwolle
Kantoor en datacenter
Science Park 402
1098 XH Amsterdam

Telefoon & Fax

telefoon 088 200 9000
fax 088 200 9009

info@infracom.nl
support@infracom.nl

Volg ons ...

Infracom twitter Infracom linkedin Infracom facebook Infracom foursquare Infracom Vimeo

Support

Remote Support
Storingen en meldingen
Heeft u een vraag?
Share |
Copyright infracom